DISKUSNÍ FÓRUM

Názory na vedení hostince U Jana pod vedením pí. Uhrové


Dobrý večer,protože je plná vesnice těchto debat co se týkají hostince tak bych také ráda přidala ten názor,že tyto věci měla Paní Uhrová řešit už dávno,co já vím tak už těch šancí dostala až až.Jsou to z její strany jenom sliby a sliby a je to čím dál horší myslím,že v tomto stádiu už by konečně Obec měla tyto věci jednou pro vždy vyřešit a né jí pořád dotovat a dávat jí další a další šance!!!!!Vždyt jenom to,když někdo podniká tak si přece nemůže stěžovat na to že neměla dovolenou a nebo že nemá na uhlí to prostě nepochopím!!!!!!Jednou je podnikatelka tak at se snaží.Já osobně si stojím za tím názorem,že by jí obec smlouvu prodlužovat neměla.Jo a ještě jedna věc je normální že kuchař chodí z kuchyně opilý a bos mezi lidi zbírat sklo a talíře? Je to prostě ostuda a čím dál větší!!!!!

Autor příspěvku: Jana, zadáno: 17.11.2010 - 19:02

Dobrý den.Souhlasím s nestranným čtenářem.Pane starosto moc si vás vážím,ale v jedné odpovědi jste napsal,že máte v novém zastupitelstvu
odborníka na provoz restaurací.Ptám se nebyl i on v minulosti zaměstnancem
této hospody? Pokud vím,tak se zde vystřídalo hodně hospodských,ale paní
Evža vydržela nejdéle.Sám pane starosto víte,že i Vás někteří občané kritizují,ale ruku na srdce kdo z nich by udělal pro tuto vesnici to co jste dokázal VY.Víte kritizovat je velmi snadné.ale pomáhat těžší!
S pozdravem nestranná

Autor příspěvku: nestranná, zadáno: 17.11.2010 - 18:32

Dobrý den, nemohu nereagovat na některé připomínky ohledně hostince U JANA. Paní Heleno po přečtení Vašich námitek mám dojem, že Vám nejde ani tak o to nastínit zde problémy ohledně hostince, ale jako nestranný čtenář mám dojem, že trpíte osobní averzí vůči paní Uhrové a řešíte to touto cestou… Což mi přijde upřímně hloupé! Určitě by si paní Uhrová měla Vaše námitky pročíst a pokud je něco opravdu takové „horké“, jak zde popisujete, zlepšit chod a přístup personálu hostince. Reaguji zde také proto, protože znám na hostinec U JANA kladné názory. Pizza z Výprachtic je v okolí vyhlášená a spousty lidí jí dávají přednost před ostatními pizzeriemi. S pozdravem

Autor příspěvku: nestranný čtenář, zadáno: 17.11.2010 - 16:56

Dobrý den. Ráda bych reagovala na stížnosti ohledně hostince U Jana. Co se týče pračky vzduchu, jsem si jistá, že beží celý den, až do zavírací doby. Problém je, že pokud v hostinci kouří většina hostů, je jasné, že pračka vzduchu nestačí vzduch čistit. V restauraci je taktéž klimatizace, která pokud je zapnutá, hostům vadí jdoucí studený vzduch. Musím podotknout, že se bohužel každému nedá vyjít vstříc. Co se týče zaměstnankyně nejsem si jistá, že je dobré to řešit zde, ale v případě jejího omylu, přímo s ní!!!!!!! Chtěla bych se zeptat zda tyto námitky, které tu uvádíte, byly někdy řečeny osobně paní Uhrové?? Nebo je to řešeno pouze touto cestou?? Na jednu stranu je to v pořádku, na druhou stranu je to netaktní! Každopádně v této chvíli paní Uhrová ví, kde jsou slabiny personálu, vedení hostince a může je začít řešit!!

Autor příspěvku: Alice, zadáno: 17.11.2010 - 07:19

Paní Uhrová právě jsem dočetla váš příspěvek a musela jsem se smát.Příjde vám,že obsluhovat místní hosty je něco hrozného,že nabízíte aby si to šli nespokojení hosté vyzkoušet,myslím že v tom bude jiný problém vy by jste měla navštívit jinou restauraci a podívat se jak to má vypadat,protože tak jak to děláte vy to rozhodně vypadat nemá.A jestly vaše odpověď bude zase ať si to vyzkouzkouším sama tak vám můžu říct zrovna,že jsem z branže a vím jaké to je a nejsou žádné omluvy,proto jak se chováte k zákazníkům.Pokud na to nemáte nervy tak se na to vykašlete,a radši si šijte tepákovky než,aby jste svým přístupem k této profesi ,znepříjemňovala hostům návštěvy hostince.A není to jen o vašem chování,ale o všem je to jedno z druhým a o higyeně radši ani nemluvím,protože člověku by se chtělo zvracet.Doufám,že si to vezmete k srdci a naší hospodu konečně opustíte s pozdravem Helena

Autor příspěvku: Helena, zadáno: 16.11.2010 - 15:28

A ještě jedna drobnost.Od zitřka zavedu knihu přání a stížností,která bude každému k dispozici.Uhrová Evženie hostinec U JANA.

Autor příspěvku: Evženie Uhrová hostinec U Jana, zadáno: 15.11.2010 - 14:50

nespokojení hosté,chcete si vyzkoušet práci v této hospůdce?Velmi ráda vám ji na měsíc předám,ovšem pouze pod svým deohledem.Opravdu nemám zájem,aby kdokoli pokazil,něco,co jsem tu budovala téměř pět let. Děkuji předem,ráda bych si už aspon na cvilku odpočinula.Neměla jsem dovolenou už dva a půl roku.S pozdravem Evženie Uhrová,rozená Guthová.Hostinec U JANA.

Autor příspěvku: Evženie Uhrová hostinec U Jana, zadáno: 15.11.2010 - 11:36

Dobrý večer,navazuji na komentáře,které sem vložily jiní lidé týkající se naší hospody sice nerad,ale i já se přidávám k těm záporným názorům,že paní hostinská už by nadále hospodu provozovat neměla.Člověk,který propadne alkoholu a začne si jenom stěžovat a pomlouvat,by v pohostinství neměl co dělat natož,když jsou ty lidi dva.Dělají nám jako vesnici ostudu a už se tam nedá ani pořádně najíst.Jídlo je buď bez chuti nebo je jenom ostré.Už se tam nevrátíme,dokud tam bude paní Uhrová nechci nikoho odsuzovat,ale do hospody se takovéto chování nehodí.Jo ještě by se tam zaměstnankyně měla naučit počítat.

Autor příspěvku: Bývalý host, zadáno: 14.11.2010 - 20:07

Nedávno jsme požádali dceru paní hostinské o zapnutí ventilátoru či odsávače kouře (nevím, jak se tento přístroj odborně nazývá, prostě ten, který tam visí na stropě), jelikož tam přes dým z cigaret nebylo skoro vidět a silně nás pálili oči, museli jsme ji tedy hodně přemlouvat, nakonec jej s nadutým výrazem ve tvářích zapnula. Od čeho tam ten odsávač je ?! Jako dekorace ? Myslím, že byl měl být v provozu pernamentně, když je hospoda otevřena, nebo snad provozovatelka hostince šetří elektrickou energií ?? Nechodíme tam často, ale vždy, když poté dorazíme domů, máme „provoněné“ oděvy hospodským odérem včetně spodního prádla.

Autor příspěvku: Hosté, zadáno: 12.11.2010 - 19:10

Dobrý den.Četla jsem si několik příspěvků co se týče hostince u Jana a její obsluhy.Chtěla bych vám říct,že úroveň obsluhy a přístup k hostům je alarmující.Paní Uhrová si umí jen stěžovat na to jak nechodí lidi a,když příjdou tak si jich neváží je nepříjemná,když si objednáte třeba cmundu tak má okolo 150 keců,že nemá těsto,nebo,že se musí pro brambory do sklepa…tak proč to má v jídelním lístku,když to nechce dělat.mnohokrát jsem se setkala s tím,že byl problém dostat to co si člověk objedná,protože vždy chybí nějaký sortiment pro zhotovení pokrmu.Nezlobte se na mě,ale já jsem se z horší obsluhou ještě nesetkala.Když se ještě vrátím k tomu,že si stěžuje zákazníkům,že nechodí lidi tak,když pak příjde parta lidí,kteří měli opravdu chuť posedět a utratit peníze tak je pak vyhazují,že už jsou unaveni.Pokud se takto chovají tak je můj názor,že paní Uhrová do týhle profese nepatří!A jestly je občas na zákazníky milá tak už většinou něco požila.

Autor příspěvku: Helena, zadáno: 11.11.2010 - 12:00